2010-12-21

Jag vet.. jag har varit halvdålig på att uppdatera bloggen.
Kom hem igår vid halv sju. Sov hos mamma å kom hem idag vid 12.
Då blev det till att städa för att det såg för jävligt ut.

Igår bad jag niklas packa ner lite saker inför övernattningen hos mamma. Vilket resulterade i:
Rouge istället för puder
Niklas tandborste istället för min
Inga rena kläder till barnen som jag bad om
Ja det var väl "bara det" men det var bara det jag bad specifikt om.
Suck.

Killar...

Nu är jag iall fall nästan färdig med städningen.
Måste planera inför fredagen.

Ja just jag har ju slagit in paket till barnen som jag handlade igår.
Köpte mig ett par byxor och en tröja å ett par leggins igår :)
Å så lite julklappar då.

Sköt om er

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha vad kul om du inte märkt ngt utan tagit massa rouge istället för puder Hahahahahha jag tror jag dör. Har du sett ehh nu kommer jag inte på vad den filmen heter! Kram och Tack för idag det var sååå kul! Kram och God ul......JUL