2011-01-17

är så trött idag.

Har varit i skolan hela dagen. Inget fel med det, men är så sjukt trött.

Har problem på dagis med Ronja, hon vill inte gå till dagis längre, imorse grät hon å bönade att få slippa gå till dagis. Hon vill inte vara på småbarnsavdelningen, (hon är för stor för den, men det finns inte plats till henne)
Så forsätter det å inget görs får jag gå vidare. Vet inte hur men på nått sätt får dom lösa det. Personalen förstår mitt problem, men kan inget göra. Dom skulle prata med deras chef...
Så får se. Jag är inte arg på personalen, utan bara på situationen :(

Imorgon blir det hemma studier. Måste gå igenom matten tusen gånger så det sitter.
Det går för fort tycker jag.

Nehe om man skulle börja med maten då...

Har inget kul att berätta. Just nu är jag glad att jag har nått att göra, men besivken på vissa. Och känner mig så otillräcklig.

Jo visst har den hänt saker men inte som min blogg har med att göra ;)

Sköt om er allesammans.

Inga kommentarer: