2011-01-05

Fika

Har idag varit hos Ulrica å hennes två sötisar.
malin å jag tog varsin vagn å gick dit, dom hade inte hunnit plogat å snacka om mycket snö, det var lite småjobbigt att gå dit, trots att det bara tar 5 min??!! eller nått sånt.

Efter det kastade vi i oss lunch å sen kom Theo hem, då gick barnen ut för att åka pulka med Emil å Saga.
Jag har tvättstugan åt mamma så gick förbi barnen å kollade läget, fastnade där i 1-1,5h. Kallt satan, men härligt att komma ut lite (hade ingen mössa, termobyxorm vantar på mig)

Nu är vi barnvakt åt Emil å Saga då Malin och Tor ska kolla tvättmaskin.


Imorgon beger vi oss till tosterö för att träffa Lillan, Thindra och Änglah, det var ett tag sedan.
Barnen är överlyckliga.

På måndag börjar skolan (eller åtminstonde info)
Tisdag tror jag att jag är ledig på, så vitt jag vet, men då blir det väl plugga av, kanske, eller kanske inte.. jag vet inte.
Det återstår att se.

Inga kommentarer: