2011-01-31

Helgen har varit bra, har fått mycket gjort.
Dagen till ära mötte jag upp emma på skolan, det vart en kaffe å lite plugg. Sen skulle hon vidare till en läkare å vi skulle åka å äta lunch. Men så vart det inte. (tänker inte gå in på varför i bloggen)

jag åkte hem å åt å min syster kom förbi med sötisen My som INTE skrek någe idag :)

Jag håller på att läsa om Etik just nu men känner hur svårt jag har att koncentrera mig.
Jag hade egentligen matte men ligger före där så struntade i den eftersom jag ändå var hemma på lunchen.

Ska snart klippa mig sen hem å laga mat.

Ibland så snurrar tankarna om å om... idag har dom gjort det. Man ska vara glad för dom man har i sitt liv och uppskatta dem. Man ska tala om för varandra vad man betyder å uppmuntra varandra mycket, det behöver man. Det är ju det som gör att man orkar.
Jag ska försöka bli bättre på det. Jag är dålig på att ge komplimanger och säga snälla saker. Jag ska försöka visa mer vad jag tycker på både gott och ont. Får väl se hur många som vill vara min vän sen ;)

Meje mi blir det mer etik.

Förresten, har fortfarande ont i ögonen :(

3 kommentarer:

Anonym sa...

kul att du också kan bli omtänksam.

Anonym sa...

?

Angelica sa...

Tove är omtänksam mot dom som förtjänar det, sådeså!