2011-01-07

Ska leta mig in till sängen straxt.

Är så trött.

Dagen började med att vi skulle köpa dop present till lilla Tim, sagt å gjort.
Letade oxå efter skyfflar till barnen så dom kan göra snögrotta eller vad som, eftersom det ändå är så sjukt mycket snö.
Ialla fall var vi på strängnäs två enda leksakaffärer.. ne, vi var på coop, ne, vi var på karlssons, ne, vi var på öb nopp.

Åkte hem å lastade av matvaror som vi inhandlat, åkte vidare till mc donalds å sen till etuna.
Kollade först barnens hur.. Nopp.-
Sen åkte vi till tuna park å kollade br, stadium och intersport. NOPP
Åkte vidare till coop forum. NOPP.

Sen tänkte vi ge oss, men sen kom vi på att vi skulle ge jula sista chansen.
Å där hittade vi, visserligen mer trädgårsspade, men en perfekt grottspade. Så nu har barnen varsin spade a 69kr styck. För 3h åkande runt å runt :) lol

Imorgon vankas dop, grottbygge, bakning (semlor) tv spelning :)
Vi har ju fått lånat "morfars" wii :)
Så jag spelar för fullt med Theo, eller när jag inte spelar wow eller städar, eller nått.

Igår träffade jag lillan med familj, det var trevligt. Kul att träffa barnen som jag inte träffat på jättelänge.
Fick lyx lunch å gott kaffe :)
Men min bil var helt igensnöad när jag skulle åka hem, duktigt halt var det åxå. Dessutom hade dom inte varit ute med plogbilarna så jag höll på att fastna på parkeringen.

Nehe nog svamlat för idag...

Inga kommentarer: