2011-01-01

Trött...

Vart sent igår, halv tre kom vi i sängen, vi gick visserligen inte upp förrens vid 10, men ändock.
Har kollat på filmen robotar på tv:n.

Alla pratar om hur nästa år ska bli (detta då då) men för mig är det inte så speciellt det är ju bara en av alla dagar i raden.
Men visst, är det nått jag ska försöka lova mig själv är att jag antingen ska hitta ett jobb, gör jag inte det ska jag komma in på en utbildning, eller tvärtom.
Men detta år ska inte vara som andra år.
På ett eller annat sätt.
Vi människor är experter på att forsätta springa i ekorrhjulet, och det är säkert skönast å bäst så för många, säkert för mig med, men jag vill hamna i rätt ekorrhjul, ett som dt är värt att fastna i.

Nehe nu ska vi åka till pappa å fika, det var ett tag sedan.

Barnen bara bråkar. Tröttsamt.

Förresten: Ronja ska sova hos Saga i natt tydligen, får se hur det går, förhoppningsvis bra, det borde det göra iaf :)

Sköt om er
Pöss

Inga kommentarer: