2011-01-10

Ute

Första skoldagen då, eller nästan, det är info dag.

Vi gick upp kvart över åtta, trots att vi gick upp så sent så var jag dyngtrött, å då gick jag ändå å la mig tidigt igår, för att slippa vara så trött :) men men. Nu känner jag mig lite piggare iaf.

Det ska bli så kul att få gå skolan med Emma, visserligen bara två ämnen, men ändå. Hon finns ju alltid där någonstans, dessutom går ju angelica skolan, då kan jag ju fika med henne med.

Idag har dagis planeringsdag så det blir till att lämna bort ungarna ett par timmar, Malin å Tor skulle ställa upp och ta barnen.
Skönt när man har barnvakt sådär, det är inte alltid så lätt att fixa det.

På lördag ska Rolle å ingrid vara barnvakt första gången, dessutom ska barnen sova där, eftersom Malin Å mia tar studenten eller examen menar jag :)

Igår var vi vid ip backen och grillade, sen kom Tina å Christian och mamma på fika.
Niklas skulle sova en sväng så jag å barnen gick ut ytterligare en gång. Vi var nog ute totalt 4h i går :) duktigt tycker jag :) men igår var det underbart väder åxå.

Ska försöka komma ut ett par timmar idag oxå.

Nehe nu tjatar ungarna på mig :)

Inga kommentarer: