2011-02-03

FFS

Har lämnat barnen till dagis, skulle sätta mig ner å läsa på texten p åengelskan så jag slipper känna mig så osäker..: Vad händer? Skivan funkar inte.. Jag kan öva utan den, men risken är att jag övar in fel uttalande..
Nåja, man får göra det bästa av situationen.

Ronja lärde sig cykla utan stöd igår, idag cyklade hon lycklig till dagis, visst hon har inte lärt sig starta själv, hon har inte riktigt lärt sig att stanna perfekt och det vinglar, men utan stöd är det :) Å lika lycklig är hon för det.

Igår åkte jag och Ronja å handade slingningsmedel till mitt hår (igen jag vet) när vi ska gå in så är det halt på marken och jag säger: Ronja det är halt.
Jag halkar ALDRIG säger hon. Nästa sek så ligger hon å skriker/gråter. Jag trode hon brytit benen. Men när vi kom in (skrikandes, inte jag men hon) så ser hon att det kom blod från knäna å lite från händerna, skrek hon. BLOD!!!!
Herre gud, vad är det med barn å blod?
Ialla fall så fck hon fyra plåster. Å det första Ronja gör är att dra upp byxorna på dagis å springer in till alla andra för att visa.. haha MUPP

Nehe om man skulle plugga!

Förresten jag mår bra, jag är glad, och lycklig just nu. Däremot har jag fått reda på en sak som jag inte gillar, som jag faktiskt är irriterad, chockad och ledsen över. Men det är en sak som inte betyder så jättemycket för mig, eller lite såklart, annars hade jag väl inte hakat upp mig, men jag känner att nu vet jag å då vill jag inte lägga mer nrj på den.

Inga kommentarer: