2011-02-08

Ibland är det så genomskinligt Ibland önskar jag att vi alla kunde vara modigare. Men ärligt talat, Som tur är börjar jag lära mig att hålla avståndet å inte bli sårad, att vara stark. För det verkar ändå aldrig vara nått som varar.
Men bättre att vara medveten om sina egna och andras brister, då blir man inte chockad eller sårad, då vet man ju sen tidigare.

Jag hatar när folk inte kan vara ärliga. Ska det vara så svårt?
Man behöver inte skrika ut det, men man kan väl åt minstonde vara så ärlig att man inte ljuger någon rätt upp i ansiktet???

Ne nog svamlat å ingen kommer få veta vad det handlar om, det e bara JAG som vet, å så vill jag ha det. Detta är MIN blog och jag skriver nästan vad jag vill i den. Ni får gärna läsa och kommentera men jag tänker inte svara på allt.

Ska ladda inför en joggingrundag igen. Jag har mätt upp sträckan jag sprungit den låg på 2,2km å till skolan är det 3,2km...
Ska få upp kondisen lite, sen ska jag ge mig på 5km spåret. Nu vet jag vilken färg jag ska följa :)

om jag går till skolan varje dag så är det alltså nästan 6,5km. Å så en löprunda på 3km ska jag försöka klara. Så är det ju nästan 1 mil om dagen :)

Så Emma, jag kommer lite senare på onsdag, jag går till skolan. kommer nog runt kvart i nio :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner ingen som är ärlig till 100%, ibland är man inte ärlig för man vill inte såra och tvärtom och bak och fram....

Lillan

Tove sa...

Du har så rätt, men om man frågar rakt ut så...
Men jag föstår vad du menar...

Angelica sa...

Jag är ärlig och jag ska inte såra dig :)