2011-02-26

Lördag

Dagen började med ett gräl. Grälet handlade om vad vi skulle göra idag.

Efter 1,5h lugnade vi ner oss å åkte till tolv korgar och röda korset, utan större fynd, men ett par böcker och ett spel.

Vidare till min far för att smaka på hans nyinköpta kaffemaskin. Jag valde att smaka capuccino (hur det nu stavas)
Vart av med barnen till honom å passade på att handla lite på willys.

Sen vart det en promenad för oss i det fina vädret, dock hann det fina vädret försvinna å fram kom en halvstorm.. haha. Iskallt å otrevligt, dessutom hade jag fel skor på mig, men fram å tillbax kom vi.

Sen har dagen spenderats med familjen Kurki/strömberg. Det vart pizza å fika för hela slanten.

Btw: nu tror Casper (barnens kusin på 4 år) att jag kissar på mig då å då. Pga Niklas.
Casper sa till mig att han ibland kissade på sig, då sa Niklas att det inte gjorde nått för det gör Tove med :P
Jaja, mår Casper bättre av det får han tro det :) jag ville inte förstöra något för honom.

Har setat med Matten lite idag, känner mig lite osäker på den, Men går fram å tillbax till mitt pussel.
Blir mer å mer övertygad om att det saknas en del pusselbitar efter besök av diverse barn + mina barn :) Men det återstår väl att se imorgon eller någon dag när den e klar !!!

Sköt om er allesammans!

Inga kommentarer: