2011-02-23

Dag2

Dag 2: Favoritpryl.





Ok, en säng kanske inte är en pryl, Men hade den varit mindre hade jag tagit med mig den överallt.
Mobilen har ju verkligen allt, internet, facebook, alla mina kontakter, sms allt.... Den kan jag verkligen inte vara utan.








Dag 3: En familjemedlem.
Dag 4: Min hobby.
Dag 5: En gammal bild.
Dag 6: Tema "grön".
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp.
Dag 8: En favoritbild.
Dag 9: Dagens.
Dag 10: Detta gör mig glad.
Dag 11: Tokigt.
Dag 12: Min vardag.
Dag 13: Tema "ljus".
Dag 14: En vinterbild.
Dag 15: Kärlek.
Dag 16: Självporträtt i svartvitt.
Dag 17: Ett ögonblick.
Dag 18: Känslor.
Dag 19: Här bor jag.
Dag 20: Tema "olika".
Dag 21: När jag var liten.
Dag 22: Mitt beroende.
Dag 23: En sommarbild.
Dag 24: Detta gör mig glad.
Dag 25: I all hast.
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt.
Dag 27: Tema "två".
Dag 28: Väder.
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv.
Dag 30: Valfri bild.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va gulligt du har gjort med barnen som bakgrund! Lillan

Tove sa...

Tack, tyckte det var lite rörigt, men orkar inte göra om :)
Vad händer med din blogg???
Tove