2011-02-01

Klippt mig

Inte en så bra bild, men jag har ialla fall klippt mig, eller igår klippte jag mig. Jag toppade det inte så jättemycket eller några cm ialla fall, men jag klippte upp det en del, så lite annorlunda ser det ut.
Men det ska i en slinging till i håret.
Har pluggat idag, å pluggat.
Men känner att jag har allt under kontroll, ska snart häma mina underbara barn ;)

Igår fick jag en kommentar här som jag inte gillade ;) Anonyma kommentarer är inte min grej, jag vet att den kommentaren inte var så farlig, men blir rätt irriterad när man inte kan stå för det man skriver, då kan man fan låta bli!!

Nåja...

Är glad idag, eller känner mig glad å har gjort nu i några veckor, men det kanske beror på att jag har saker att göra å att jag inte går hemma, även fast jag inte har lektioner jämt.

På fredag ska bettan besiktas, å på tisdag ska mina tänder besiktas :)

Nehe snart gå å hämta barnen, dom har egentligen tid till 16, men nu är jag uttömd på kunskap för idag, så då får dom komma hem tidigare... Men just nu äter dom mellis så får vänta en stund!!

Inga kommentarer: