2011-02-28

Trött är bara förnamnet,

Har idag spenderat fm med att plugga matte med Emma å Angelica.
Hade nämligen prov idag. Tror det gick bra.
Har hunnit med att sola åxå, å köpt en underbar klänning på vero moda.
Fikade åxå med Emma :)

Känner mig helt slut. Vet inte varför. Imorgon blir det hemmaplugg för hela slanten. Måste fixa min psykologi å kolla lite på engelskan.

Jag hatar engelskan, det provet jag gjorde förr förra veckan, var det sämsta provet jag någonsin gjort i hela mitt liv. Haha. Till och med Theo skulle säkert få mer rätt på det provet, å han kan bara skriva sitt namn :P

Är småless på småsaker oxå, sånt man går å irriterar sig på. Små töntiga saker... Men men, det går väl över.

Försöker verkligen att ha en positiv syn på alla å bara låta saker rinna av mig..

Håll till godo, det kommer ett blogginlägg till...

Inga kommentarer: