2011-02-07

trött

Måndag idag...

Träffade Emma imorse... Trevligt :) vi hann göra klart enhet 2 i sociala omsorgen så det kändes skönt. Dessutom hann vi ju fika en kortis, eller nått sånt.
Efter det tog jag mig en promenad till skolan (40 min tog det) och mina skor var inte att leka med, satan vad ont jag hade, det kändes som om man hade pjäxsor på sig.
Niklas kom å hämtade mig, nästa gång ska jag använda mina springskor. Aldrig mer dom andra.

Sen tog jag mig en liten springtur, klarade nästan hela rundan, trots att det var längesedan jag var ute och sprang. Helt otroligt.
Ska försöka pressa mig mer å köra mer i spåret. Men hittar ju inte riktigt i spåret :S

Imorgon är det tandläkaren som gäller, å sen blir det plugg hemma för hela slanten.

På onsdag blir sessan 4 år, å angelica blir visst bara 22, rena barnet :)

På onsdag har vi muntlig disskution om the wave, jag vill verkligen INTE. JAg är så nära att hoppa av för jag är så urusel, dt e så mycket jag inte kan å så mycket som är så himla svårt att lära sig, jag trilskar med grammatiken, får försöka ännu mer.


Nehe nu blir spela harry potter med THeo.
Nyfikan förresten??

Dom flesta vet nog svaret på det, men jag håller på det tills jag kan använda det :P

Inga kommentarer: