2011-03-01

Dagen har gått.

Har haft en fullspäckad dag, precis som jag vill att den ska vara.

Började morgonen med att titta över mitt arbete på psykologin, har gjort halva arbetet nu. Sen hörde min bror av sig å frågade om jag var hemma han var i krokarna så jag ringde hit tina å min far så vi alla fick träffa honom. Träffas inte så ofta, men likförbannat trevligt.
Sen gjorde jag ett "prov" som jag missat. Svårt.. får se hur det går.

Hämtade barnen och åkte vidare till coop för att handla.

Niklas jobbar eftermiddag onsd/torsd. Blir så less på hans jobb. Alltid är det nått.

Förresten Niklas har blivit ordförande i strängnäspartiet nu.
Kul för honom :P hahah. Jag är inte speciellt insatt men är glad om han är glad. Å det ju toppen.
Det är ganska skönt att slippa vara insatt i politiken. Åsikter har jag. Men det är inte min sak att lägga mig i!

Inga kommentarer: