2011-03-11

Känner mig så lättirriterad idag. Usch.

Är trött å seg. Har haft en ok dag, men stressig.

Känner hur allt rinner ur mina händer, hur jag inte längre kan styra nått.

Dessutom känner jag mig less på alla som tror att dom känner mig bättre än jag själv.

Känner mig så dålig på att uppdatera på min blogg, men försöker.

Idag känner jag mig lite tom, lite mer hopplös.
Men vet ni? det gör inget....

Har försökt att tänka positivt vad det gäller skolan, men det är inte lätt. Alla är så duktiga och lilla jag försöker, men fattar inte mycket.
Jag vill, men vill jag tillräckligt mycket? Jag måste lära mig att jag faktiskt inte behöver kunnan nått, jag är där för att lära mig. Men B kurserna går jag ju faktiskt för att jag kan/kunde förr i tiden.

Såg idag att jag ska göra en fallbeskrivning i psykologi B:n.. SUCK. Har nyss lämnat in en tuff inlämning (För mig) Å nu ska jag göra detta på en gång. Undrar om jag kan ta hjälp av nån på skolan??

Nåja, nu är det snart big brother. Imorgon är en ny dag.
Barnen ska till morfar och Monica och vi ska till Ikea!

Pöss på er

1 kommentar:

Malin sa...

Du vet att jag gärna hjälper dig Tove! Vi kan kolla på det på Sön om du har tid/lust. Det löser sig, du e duktig som kämpar på!