2011-03-26

MItt liv

Tänk att det ska vara så svårt att få vara vuxen och få lära av sina egna misstag. Tänk att jag inte ens ska få skriva mina kännslor eller mina tankar utan att nån påpekar att jag känner eller tänker fel. Och säger att så får man inte skriva mm. Tänk om jag gör fel??? Låt mig göra fel, låt mig lära av mina misstag.
Man måste inte tycka samma sak. Man måste inte hela tiden lägga sig i.

Just nu har jag tillräckligt med tankar och just nu tänker jag på ett sätt, allt kanske inte blir som jag vill, men låt mig få se det själv.
Å för fan, sluta ljug, manipulera och hitta på saker. Det är så genomskinligt. Jag orkar inte med energitjuvar och jag klarar mig själv. NU VILL JAG MÅ BRA i min egen takt. Det kanske kommer ta tid, det kanske kommer vara upp och ner, det ända jag behöver är någon som lyssnar. Och jag har så många som lyssnar och stället upp, som gör så att jag mår bra och känner mig älskad, då vill jag inte att nån ska dra ner mig i skiten å få mig att känna mig värdelös, för det är precis så jag känner då.

Jag har så många i mitt liv som älskar mig och som jag älskar och dom betyder allt för mig. Ni vet vilka ni är.

Pöss på er

Inga kommentarer: