2011-03-09

skolan och allt

Man får väl rycka upp sig och inte falla i.
Inte vet jag, men en sak är säker, jag har väldigt svårt att lära in saker direkt från böcker.
Lättare när man sitter på lektioner å får lära sig så.
Jag har ialla fall kommit ikapp känns det som. Jag har fått ig i första provet på matten, men får helt enkelt kämpa på.
Mitt psB prov missade jag med 4 poäng. FAN.
Men försa inlämningen e klar å inne, så det e skönt.

Jag vet att jag kommer få ett IG i engelska kursen,. det tar jag. Men jag ska nog ge det en chans.

Jag ska ha G i resten så är det bara.


Hur jag mår?

Jag mår bra trots allt som är. Jag å Nikklas kommer otroligt bra överrens och vi är sams om allt hittils.

Han och mamma gjorde så att en STOR sten lyftes från mitt hjärta och jag har alla förutsättningar för att klara detta.

Skolan är tung som fan. Det är mycket nu, både i skolan och hemma. Alla papper, allt jag måste ställa om mig med. Försöka fixa möbler till niklas. Så är det någon som har något som ska kastas så fråga mig om jag vill ha först, eller niklas :)

Var ju hs psykolog i måndags. Ska inte tillbax mer. Eller om jag vill men jag kommer klara det här. Så är det bara. Fan den som ger sig ;)

Ingen som kommenterat på länge??!! Haha.

Förresten jag har färgat håret två gånger till :P Nu är det som jag vill ha det. Men håret är väldigt slitet ;)

Pöss på er.. ska föröska skriva mer imorgon.. dagarna går så fort...

PS: Tack för hjälpen Malin, det hjälpte mig MASSOR!!!!

Inga kommentarer: