2011-04-25

Är så trött på allt skitsnack. Less på att man inte kolla källan först, eller åtminstonde ifrågasätter det som sägs. Dessutom är jag trött på att man inte kan se båda sidorna. Är less på folk som vet bäst.
Nåja... Ska sluta vara less. Men ibland är det skönt att skriva av sig.

Imorgon är det plugg för hela slanten, hoppas det regnar imorgon ;) hahah.
Vill göra massor men kommer inte på nått att göra, funderar om jag ska lura barnen till ett dopp i sjön ;) men tror dom bangar... Haha. Det e bara jag som är fisken i vattnet. Kanske ta en cykeltur med barnen sen, det skulle vara härligt.
Grilla lite kanske....

Känner mig lite låg å ledsen.. Men det är såna dagar ibland, jag vet inte vad jag ska göra för att göra rätt, jag vet inte heller vad jag ska göra för att göra rätt. Jag önskar att live vore lite enklare.. bara lite...

Nee.... Sluta klaga.. Ta tag i saker....

Inga kommentarer: