2011-04-09

Dålig bloggaktivitet jag vet.

Men idag är jag frisk... WOHOO

Förutom att min ena visdomstand vuxit typ in i kinden å dödat min kind. Måste boka akut tid på måndag. Så här man kan inte ha det, däremot är jag livrädd över att behöva dra ut visdomstanden :(

Imorgon är det söndag, tror ingenting står på schemat. Önskar att det kunde sluta blåsa så man kunde njuta ordentligt av solen.

Ronja vaknade med feber idag, tror ni man blir trött?
Men nu är den som bortblåst. Jag hoppas verkligen alla håller sig friska i veckan, jag har inte tid att vabba, ligger redan efter i plugget och känner att jag kommer ha svårt att hinna ikapp. Men jag måste.

Ne nu ger jag upp er.

Löve YA

Eller nått.

BTW Dålig bloggaktivitet på dom flesta hållen. SKÄRPNING.

Förresten..................
Ne förresten....

Inga kommentarer: