2011-04-12

Har varit tre tunga veckor. Är så less på allt sjukt. Jag har varit sjuk, Theo och Ronja åxå och när man trode Ronja äntligen var frisk så är hon sjuk igen :(
Tur man har underbara grannar som stället upp och kan passa Ronjis....

Annars har jag haft en toppendag! Men saknar skolan nu.

Ibland är inte livet vad man tänkt sig och vissa saker kan vi inte styra över. Både på gott och ont.

Idag har det inte varit så roligt väder heller :( Men vi får vara glada över vädret som faktiskt varit. Hade mina funderingar på att gå till skolan, men eftersom jag har barnvakt imorgon får det vänta.
Är så less på att anstränga sig å ändå händer inget. Men men, man får väl ge det tid antar jag.

Man bara går å väntar på att saker ska hända men det verkar inte göra det.

Däremot har jag bokat tid för utredning av theos mage (ca 5 år senare) Hoppas verkligen att dom kan hjälpa oss..... Men det är inte förrens om en månad, men har vi väntat så länge kan vi vänta lite till....

Inga kommentarer: