2011-04-14

Skola och dagis

Den som uppfann engelskan suger. Fan jag hatar eng b. Grammatiken finns ingen logik i. Inte det minsta, motivationen till att plugga är lika med noll och jag hatar verkligen engelska.

Man tror det ska vara lättare än vad det är. Jag funderar starkt på att lägga ner den igen. Vi får se hur det blir med den saken.

Har ialla fall idag kommit iväg till skolan, kors i taket :) Får se om Ronja håller sig frisk hela dagen, hon var feberfri hela dagen igår...
Hon är på dagis ialla fall, dom får ringa om hon blir dålig. Det är så skönt att få vara i skolan igen... Hopplöst att vara sjuk å sen få vabba.
Min tand e ialla fall mycket bättre även fast jag känner av det ibland.

Funderar mycket på ett och annat nu.

Allt är ungefär som jag vill föutom en stor pusselbot som saknas, å det är det där jobbet...
Men jag ska på intervjuv på måndag och jag hoppas innerligt att jag kommer få det, det skulle hjälpa mig så mycjket. Dock bara ett sommarjobb, MEN Det är ett jobb!!

Hoppas allt är bra med er och att ni ska ha en fortsatt härlig dag, solen skiner :) UNDERBART!!!!

Inga kommentarer: