2011-04-04

Zumba är....

Inte att leka med. Testade lite bara, det är fan jobbigt å svårt.

Min stackars theo har nästan 40 graders feber.  Nu äntligen har jag fått honom att somna, han vägrar ju vila förutom när han har så ont att han tror att han ska dö.

Vilken tråkdag. Skönt att Emma kom hit å gjorde mig sällskap med matten imorse. Vi räknade några sidor ihop.

Nu väntar jag på svar från min psykologi. Theo bör nog  vara hemma imorgon åxå så det blir inte så mycket plugg då. Men är han frisk kanske jag kan ha Ronja hemma så hittar vi på något istället. Verkar vara underbart väder ute nu, men jag har ju inte haft chansen att få gå ut. Men ska nog ta å öppna balkondörren ett tag. Theo behöver nog ändå det.

Själv känner jag mig helt slut trots att jag inte ens gjort något.

Inga kommentarer: