2011-05-20

Det här är min blogg, jag skriver vad jag vill på den och jag får känna och tänka vad jag vill.
Har haft en hemsk natt, hemsk morgon och hemsk dag, allt pga ett missförstånd som bara är skit. Ett föbannat jävla missförstånd. Oavsett vad ajg säger så är det feltolkat. Jag blir galen, känner mig ledsen, ensam hemsk och allt man kan tänka sig. Det kommer att bli en lång helg. En väldigt lång helg.

Jag har inte kännt mig så här ledsen och uppgiven på väldigt väldigt länge.

Å vet ni? Jag är så less på alla människor som måste visa hur bra dom har det för att man själv ligger i botten just nu. Kom igen när ni ligger i botten, utan en ekonomisk grund, ensamstående och två barn. Att säga att man är glad att man har sitt eget liv och inte nån annans hatar jag. Vem är det som bestämmer att någons liv inte är nått att ha?

FAN jag är så arg å ledsen.

Och trampar någon mig på tårna idag så ska dom få veta att dom lever, å det ordentligt!! Jag tar inte mer skit nu, jag är inte en jävla slav, eller någon man kan köra med. Jag bestämmer över mitt liv, vad jag vill göra. Dessutom ska ni veta att jag är omtänksam till dom som förtjänar det, jag hjälper dom som jag vill hjäölpa och dom som hjälper mig. Kom inte å tro att ni kan få nått av mig om ni inte kan säga tack eller ge tillbax, det är slut med det nu.

Life is a bitch THEN YOU DIE.

Hör sen!!

1 kommentar:

Åsa-B sa...

Kämpa på duktiga du!
Jag vet precis hur det känns att vara ensamstående och vända på varenda slant och till och med sälja saker man inte vill göra sig av med bara för att klara sig själv och stå på egna ben och inte behöva fråga nån annan om hjälp eller lån av pengar!
Men man blir jäkligt stark och man uppskattar det lilla och tar inget för givet. Man blir stolt över sig själv när man besegrar varje motgång. Gå den väg du tycker känns bäst, en riktig vän är en vän som finns där för dig och stannar oavsett hur ditt liv ser ut. Som man säger "i vått och torrt".
Måste boka in en träff snart och babbla av oss lite tror jag =)
Många kramar från mig den konstiga halvsystern ;)/Å