2011-05-08

Inte en cigg till från och med idag.

Hade kul igår på kvällen, men krogen SÖG.

Känner inte riktigt för att blogga, hade så mycket jag ville skriva men har glömt bort det nu. Det är så mycket nu, men ändå inte.

Eller jo det är det. Kaos i min ordning. Och att vara barnfri förstår jag inte hur man klarar, kanske längre fram, men fy fan vad tråkigt. Saknar faktiskt Niklas åxå, men så är det väl.

Är inte speciellt bakis idag, har redan varit och slängt sopor, dammsugit, torkat golvet städat. Dessutom vaknade jag kl 8. Jag gick å la mig 3 i natt, så lite mör är man.
Jag fick en så vacker tavla av lillan igår :) Jag är verkligen jätteglad över tavlan, den är så himla fin, fällde nästan en tår ;) Det är så roligt att ha en konst hemma som någon man känner har målat :)

Har lite ont i skallen, men det hade jag igår med.

Snart kommer barnen hit, längtar sååå, nog för att dom är jobbiga, men det saknas en bit när dom är borta, vet inte hur jag ska klara det när jag ska jobba i sommar, niklas kommer ha dem då. Jag är bara ledig ca 1 dag i veckan.

NI ser, det vart mycket att skriva ialla falll....

Inga kommentarer: