2011-06-03

Länge sedan

Har äntligen varit iväg å handlat skor till mig å Ronja, hennes sandaler hade karborrbanden släppt på så det funkade inte.
Det vart faktiskt tre par skor till mig å ett par sandaler till ronja å ett par skor till Theo. Vi åkte härifrån kl 18 ¨å kom hem nyss 20, det gick otroligt bra med dom små liven. Tur det. Trodde nästan det skulle vara i senaste lagret för dem.

Ronja är ju inte att leka med nu för tiden, men om man bara tar det lugnt å ger henne tid så brukar det ge med sig efter en 30-1h.
Theo vill vara ifred ganska mycket men det e bara å ge honom tid och utrymme oxå, han e lik far sin :P

Imorgon vet jag inte vad som händer, är ju barnfri denna helg, men känner jag mig själv rätt kommer jag nog vara med barnen ialla fall. Hoppas det blir någe roligt.

På tisd och onsd jobbar jag mina första intro dagar.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer, jag e klar i skolan ialla fall men ska dit på torsd och fixa lite. 

Inga kommentarer: