2011-08-30

Igår morse gjorde lillan min dag mycket bättre. Är så glad att jag har så fina vänner som bryr sig och tänker på mig och försöker göra mig glad när jag inte är speciellt glad.

Imorgon ska jag på utbildning på skurmaskinen som jag ska ha på nya jobbet, sen blir det nya jobbet på torsd. Har drömt mardrömmar å sovit dåligt sen i måndags pga jobbet. HAha. rolig jag är va?

Skolan går bättre för Theo, dock är det svårt att få honom till skolan på mornarna så grattis mnig på torsd.

Ronja däremot är svårt att få med sig från dagis. Hon älskar dagis å skulle gärna gå där 24h om dygnet.

Nehe nu ska det nattas barn. Sköt om er.

Ps. Lillan, om du ser detta så får du gärna en kopp kaffe imorgon bitti med om du vill.

Sköt om er :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, i be there;) Lillan