2011-08-26

Jag förstår inte hur skititgt å rörigt det blir när man har två barn, man kan nyss ha städat å efter 4h så ser det ut som att man inte städat på läääänge. det är så himla tråkigt.

Idag har båda barnen varit i skolan/dagis.
Jag tror att jag kommer få problem med Theo, imorse fick jag honom knappt till skolan, han ville inte, han gillar inte skolan, 2 minuter över åtta kom vi till skolan å han vägrade gå in, men fröken kom å räddade mig.
Suck. Känns inge roligt att han inte vill vara i skolan, han säger att han inte har kompisar å att dom inte är snälla där, han gillar inte matten osv.
Måste lösa det på nått sätt.

Ronja däremot älskar dagis å ska dit mot alla odds :)

På torsdag börjar jag mitt nya jobb, dock har jag inte fått papprerna ännu.

gissa vad jag har gjort idag? jag har sett över min ekonomi, mitt bostadsbidrag min akassa å fixat med papper till soc. Jag hoppas så innerligt att jag kommer klara mig utan hjälp på soc, jag vill verkligen slippa det. Akassan slipper jag ialla fall å det är skönt tycker jag.

Jaha, snart hämta mina hjärtan. Jag saknar dem när dom inte är här å jag står inet ut när dom är här ;) är inte det ett typiskt föräldrar tänk emellanåt?

Båda två är i sina egna trots åldrar, Ronja i sin fyraårs trots å Theo i sin 6 års trots, det e UDNERBART! å sen är jag så gott som själv på det :P Underbart!!!!!!!!!!!!!!!!

Pöss på er.

Inga kommentarer: