2011-09-09

Barna de barna

Idag vart papprerna påskrivna och han är nöjd med mig :) Härligt. (jag pratar om jobbet alltså)

Imorse hade jag å Theo en "liten" dust. Han skulle inte gå till skolan och framför allt inte morgonfritids, efter prat, skrik, gnäll fick jag honom dit. Men då helt plötsligt tänkte han inte äta nått. Men men, det är väl inte mitt problem, men sa till fröken där att han var tjurig och att dom skulle försöka få honom att äta frukost.

Ronja däremot är som en solstråle på mornarna. Tur man har en glad å positiv unge på morgonen, men fram på eftermiddagen så är det ombytta roller, då är ronja sur å theo glad.

Tydligen ska barnen vara hos Niklas i helgen, å det känns ju sisådär, visst, skönt att vara barnledig. Men fan vad det är tomt å tråkigt. Har ingen som helst aning om vad jag ska göra...
Visst kan åka till Emma å Lillan kanske, men där kan man ju inte vara för evigt.

Ne, man gnäller när man har barnen, och man gnäller när man inte har dem. Aldrig är man nöjd!

Annars vet jag inte vad mer jag ska skriva just nu:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir kanske barnledig imorrn med om J ska åka iväg med dem över natten..Då kan vi ju dricka lite alltså bara lite och spela poker så kan du ju slagga här:) Bra ide, VA????!!För vi kommer lätt sitta uppe till 2-3 på natten om jag känner Lizas pokerkvällar rätt:) LIllan