2011-09-26

Måndag

Säger som Lillan. Måndagar är verkligen hemska. Har dock haft en bra dag på jobbet. Å ev så kommer jag att få lite mer arbetsuppgifter, vilket känns superb. Ska hämta Ronjis på dagis om ca 30 min, dom har haft fotografering idag. Helgen har varit lugnt, har varit på ikea å shoppat lite :) underbart. men vi var bara där en timme typ. Så mycket finns det inte att se tycker jag. Theo är svår att få upp på mornarna som vanligt, börjar ledsna på det faktiskt. Däremot så kanske jag kommer att börja jobba kl 8 och det kanske blir lättare för honom att komma upp då. Vem vet. Måste kolla över om jag har möjlighet att börja åtta, det skulle vara bra för både mig å barnen å jobbet :) men ibland blir det inte som man vill. Nästa onsd ska jag med jobbet till stockholm å äta mat å kolla teater. Känns roligt men lite pirrigt då man inte känner så många ännu. Finns inte så mycket att skriva om, är så dålig på att uppdatera här. Har fått en fin väska av malin å ett par trosor. Barnen fick en varsin t-shirt :) Tack snälla :) Har fått lite kläder av lillan åxå som hon växt ur, önskar att jag åxå kunde växa ur lite kläder ;) Är sugen på att ha maskerad men det kostar det med, så det kanske jag får lägga på hyllan ett tag.... Sköt om er.

Inga kommentarer: