2011-10-16

Dags att uppdatera lite.

Tror nu jag vet vad min huvudvärk betyder, den verkar ju komma varje helg. Det är nog stressen och spänningen, å inget råder bot på det. Jag behöver Semester från alla måsten. Men det kan jag bara drömma om.

Imorse vart det ett besök till farbror doktorn.
Theo har haft så ont i sin snopp och den är röd och svullen, förmodligen är det infektion. Men vet inte, nu blir det till att skjölja varje dag. Men stackar har rätt ont å kan inte gå ordentligt. Om det inte ger med sig om ett par dagar får vi höra av oss igen, å jag hoppas innerligt att det ger med sig, det gör så ont att se dom små liven ha ont.

Annars har vi bytt däck på bilen, handlat, haft Tina å Christian å My här på middag. Helgen har i vanlig ordning gått för fort, å det har varit för många måsten. Men sånt är livet.

Sköt om er.

Inga kommentarer: