2011-10-03

fly

Det gör ont att stå på sig. Dumma saker hoppar ur ens mun, å man kan inte låta bli att tänka att vissa saker som blir sagda är minst sagt onödiga. Men det är svårt när den ena bara flyr, hur kan man prata med någon som flyr så fort det blir motvind. Det går inte. Jag är så arg, ledsen, frustrerad och besviken. Jag har olika känslor för allt å jag vet inte hur jag ska ta mig ur detta. Jag är trött på att säga förlåt för saker som inte jag rår för, för saker som inte är mina fel. Men i slutändan blir det alltid så. Jag vet inte hur mycket mer jag orkar, jag klarar inte av folk som drar. Varför ska det vara så svårt att stanna kvar och bråka eller reda ut problemen. Varför ska det vara så svårt att avsluta det som en gång varit å prata igenom allt. Blir så trött å ledsen. Nu vet jag varken ut eller in, och eftersom jag inte kan reda ut det så är det jag som sitter här, ledsen arg och besviken och kan inte få ett slut på det. Sluta fly!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

sant så sant/Lillan