2011-10-20

känner att stressen i min vardag håller på att bli för mycket. Vet inte hur mycket mer som jag orkar. Sitter med nästan migränliknanade huvudvärk å kräks snart av smärtan. Har 5 barn här oxå. Men ska stänga in mig i ett bad å hoppas det ger med sig, annars blir det en spruta.

Så fort jag slappnar av eller det blir kortslutning i huvudet kommer huvudvärken, det är så mycket jag vill få gjort, men jag orkar inte eller hinner inte.

Har haft en helt ok dag, bortsett från en liten detalj. Men så är det.

Jobbet har varit bra å barnen snälla.

Sköt om er.

Kram.

2 kommentarer:

solvsjo sa...

Stackars dig fina TOve!! MÅste vara så jobbigt att ha migrän så ofta! Hoppas du slapp sprutan jag vet ju att du hatar den! Kram

krille! sa...

använd dig inte av sånt som ej är för dig!

stryk!