2011-10-12

Trött.--- Har plockat svamp. Å det är inte nådigt vad svamp det finns, vart man än går... 4 kassar 1 h senare, sen hade vi inte tid mer.


Känner mig superduperstressad, denna dag har bara svischat förbi, jobbat, hämtat barn, plockat svamp, varit hemma, åkt å ätit hos mamma, badat barnen, rensat svamp, bråkat, städat... Snart nattat barnen.

Jag stupar nog isängen ikväll skulle jag gissa på.

Jag är helt slut, det tar på en att vara själv med barnen att höra deras: mamma rop var femte minut, att vara en "slav". Jag är rätt trött på att servera dom allt, att dom inte klara av något, det är: mamma ge mig ´vatten, mamma jag fryser, mamma jag är hungrig mamma jag svettas, mamma jag är trött, mamma jag har ont, mamma jag går nu, mamma jag ska bara, mamma vart är min hjälm, mamma vart är min boll, mamma får jag göra det...
Nåja, det är väl bara så det är, när dom blir större så är det kanske inte lika mycket sånt, men just nu så ekar det: Mamma i min skalle :)

Men utan dom vore jag ingen, dom är mitt allt, å utan dom....

Jag älskar dom små liven:P

Nu ska jag kasta dem i sängen.

Inga kommentarer: