2011-12-18

Det är vad...

Det är vad man gör det till säger dom? men om man inte orkar göra det till något positivt, om det känns som om man redan avverkat all positivitet som finns? Om det ialla fall känns så? hur tar man nya tag? Hur rycker man upp sig, en fasad utåt en inombords, visst, men sen då??

Jag orkar inte vara glad och pigg längre hemma, jag är så trött, både psykiskt å fysiskt, det kommer små leenden ibland när barnen är så där otroligt goa å snälla, men sen är orken som borta igen. varför mår jag såhär, hur ska jag komma tillbax?
Jag vill inte vara såhär, jag vill ha tillbax TOVE!!
Usch


Jag sa just att det skulle få vara skönt att vara apatisk i några veckor (bara göra inget alls å stänga allt ute)

Jag måste ta mig igenom detta...

Det är för mycket nu.

Och det är inget speciellt som hänt, det e bara livet som hänt.

Sköt om er

Pöss

2 kommentarer:

Tina sa...

"Livet är en dans på rosor...men det är en dans med jävligt svåra steg"

<3 <3

Tina sa...

"Livet är en dans på rosor...men det är en dans med jävligt svåra steg"..

<3 <3