2011-12-29

It will rain

Det är 29december å det regnar för fullt. Längtar efter lite snö. Eller inte, vet inte, men det känns som att det inte spelar någon roll, kan vara kul med snö men även skönt att slippa det oxå.

Har gått ner till halvtid (ofrivilligt) på jobbet igen, nu är jag mer än nånsin motiverad till att hitta ett jobb med minst 6h om dagen. Det gör så stor skillnad ekonomiskt.

På måndag ska jag göra 24h blodtryck, fredagen som kommer är det en röd dag å måndagen därefter är det stängt på skolan å dagis så då är vi lediga.

Dagarna går och går, dom går upp och ner. Just nu mest upp. Tyvärr drabbas jag fortfarande av migrän ett par gånger i veckan emellanåt. Tur medicinen hjälper, men det är inte roligt för det.

Barnen är hos niklas i natt och jag är själv mitt i en vecka, tror aldrig det hänt. Imorgon ska vi vara barnvakt åt My :) sötis.
Det är sjukt hur mycket man kan älska någon som inte tillhör en själv, hm det lät lustigt, men hon är ju så otroligt söt å klok lilla My.

Har haft full rulle här idag, Pappa har varit här, sen kom mamma, Chrisitan, My, Fredrik, Niklas och Gabriel, å alla vi käkade mat tillsammans, ibland blir det mycket, men det är det jag älskar.... Full fart och massor med underbara människor. Dock saknar jag mina fina vänner otroligt mycket, jag skulle nog behöva en kur av dem.
Men men, den som väntar på någe gott ;)

Nu snurrar mina tankar massor inför framtiden, men en dag i taget så ska allt nog lösa sig med tiden.... Sköt om er.

Pöss

Inga kommentarer: