2012-01-05

Har goda nyheter. Från och med nu har jag en 75% tjänst och det kunde inte komma lägligare :)
Trivs super på jobbet med arbetskamrater och hoppas dom trivs med mig åxå.

Köpte mig en ny tv idag. Nu inser man vilket schabrak man hade förut. Så denna tv apparat ska gladligen betalas klart illa kvickt, den är värd sina pengar i min mening.

Kollar runt lite på olika träningsalternativ i stan, måste besöka dem personligen tror jag, sen blir det träna av, jag ska bli starkare, piggare, gladare och sen ska jag sluta röka.
Jag måste göra nått åt mitt liv å detta är ett tappert försök å denna gång ska jag klara det, jag tänker inte kasta pengarna i sjön. Det kostar för mycket att inte träna om man tar ett kort så det e lika bra att göra det, deussutom behöver min kropp verkligen en bodyshape ;)

Ledig ända tills tisd, underbart skönt ska det bli.

imorgon blir det bowling med brorsan å hans barn, sen ska Ronja sova hos morfar. Vet inte vad mer som sker i helgen, jo vi ska försöka hälsa på Kära kerstin.

1 kommentar:

solvsjo sa...

Wow vad bra!! Grattis!!!