2012-01-28

livet....

Jag känner mig rätt så glad över det mesta just nu.
Har underbart fina barn, en underbar exman, ett underbart jobb, bra ekonomi, härliga vänner. Ok, ibland känner jag att jag skulle vilja ha fler vänner, eller mer kontakt med mina vänner som jag faktiskt har, men det är svårt att få ihop tiden från alla håll (även såklart från mitt håll, kanske mest från mitt håll) det går bra på dagis för Ronja, Det går bra i skolan för Theo.
Det enda jag kan klaga på nu är att jag ska besikta bilen på tisd, får se hur det går...

it isint over ;)

Just nu sitter jag barnfri själv och lyssnar på musik. Det är såna här tillfällen jag vill kunna dricka vin å bara vara med mina underbara vänner, men dom har sitt på sina stället. Kanske skulle försöka övertala dem att seperera med sina respektive ;) hahhaha. Skojade bara.

Snart en ny arbetsvecka.... Skulle kunna vara en 4 dagars vecka istället, det skulle ju vara underbart.. men sån tur har man inte :) hahah

Träffade en granne idag, det var så lääängesedan jag träffade henne och jag insåg att trots att vi inte träffats så mycket så har jag saknat mina småprat med henne, det är en väldigt omtänksam och rar tjej som är otroligt stark och glad. :)

2 kommentarer:

Mia sa...

Tack Tove det gladde mig att höra :) Har faktiskt sneglat in till dig o tänkt att det var länge sen jag var över på en pratstund :)

madde eriksson sa...

hej.hitta din blogg så jag gick in o läste.jag vet ej vem du är men jag säger det var såå skönt att läsa för jag letar efter flera vänner att kunna umgås med.
det var en härlig blogg.jag är en vän till din granne.kram madde