2012-01-21

vardag

Sov till 10 idag, min bror ringde å väckte mig. Tur det kanske :) Somnade iof vid ett i natt, dyngtrött.

vet inte vad vi ska hitta på idag, har varit på stan å fikat med mormor och Ronja. Ronja köpte ett par gräsliga örhängen (ska lägga in bild) men 25kr kunde det vara värt :P

Annars händer inte så mycket.

jobbar, städar, tvättar, lagar mat, nattar barn, hämtar lämnar osv.

Helgen är välkommen och jag känner att jag verkligen behöver den här vilan.

Mycket tankar om vad som egentligen är viktigt och vad som betydet nått i mitt liv, och om mina val är rätt gjorda och om det är värt att forsätta med vissa saker. Kanske skulle man sätta punkt.

Jag pratade med en patient, och jag tror jag ska ta lite efter honom, detta året är mitt år. Jag ska mest fokusera på mig själv och mitt välmående. Sen får alla andra komma i andra hand, för mår jag bra så mår dom automatiskt bra.
Barnen kommer förresten alltid komma i första hand.

Inga kommentarer: