2012-02-18

Det vart inge träna för varken mig eller barnen idag, eller jo men inte på balanze. Jag tog lurarna i öronen å drog på en löprunda. Klarade nästan hela min runda med undantag för två stopp när jag gick istället. Det var sjukt jobbigt och jag har fortfarande ont i halsen efter springturen som jag gjorde imorse vid halv tio.

Jag å barnen har varit på stan, dom fick handla lite kläder till dom själva, själv vart det lite smink till mig själv isället, var ute efter en tunn kofta, men hittade ingen :(
Vi avslutade rundan på staden med en lunch på prinsen jag å barnen.

Sen hade vi bestämt att vi skulle baka. Men vem står kvar där själv? Jo jag, barnen ville helt plötsligt inte baka så nu står jag med bakningen själv, men det gör inte så mycket, det blir mindre stök å bråk då.

Ska lägga upp en bild sen på semlorna om jag blir någorlunda nöjd med dem.

Sköt om er allesammans.
För mig börjar livet här...

Inga kommentarer: