2012-02-14

För mycket...

Ja, jag antar att man kan säga att det blivit lite för mycket av det "goda", men istället för att lägga ner så ska jag kämpa på och bevisa för mig själv att allt går.

Men det e bara att kämpa på.

Tränade igår, systeryster hämtade barnen från skola/dagis å ställde sig å lagade mat till oss. Så när jag kom hem var det fullt ös.
I vanlig ordning vart barnen ledsna över att behöva gå å lägga sig efter att bara ha haft hemma tid 2,5h, men dom får nog vänja sig skulle jag tippa på. Frågan är bara om jag har vant mig.

Imorgon blir det hämta barn efter skolan/dagis, se till att dom får mat i sig å sen åka ner å träna ett pass.

Fortfarande förkyld, förstår inte varför det inte ger sig för :( Men men, en dag i sänder.

Till råga på allt har jag haft migrän idag, det håller på att släppa och jag ska straxt gå å lägga mig, idag räckte det som tur var med en tablett, men den kommer jag att få lida över i morgon istället. Hatar att jag blir så trött av den. ( det var faktiskt ett tag sedan jag hade ont i huvudet)

Har för övrigt haft det bra på jobbet, älskar mina arbetskamrater och människorna man träffar där, sen att man är trött å önskar att man kunde få ligga kvar i sängen det är en annan sak.

Har kommit fram till att livet är såhär och att man får lära sig att leva efter livet. Helt enkelt acceptera verkligenheten och göra något bra utav den. För så ser den bistra sanningen ut. Vare sig man har tid eller ej!!!
Visst har jag blivit vis? Kanske kan det bero på att min ena visdomstand spökar och värker just nu :(

Förresten om jag inte skrivit det innan, Theo har äntligen (till hans stora lycka) en lös tand :)

Pöss på er alla.

Och vet ni? det är ok att vara ledsen, arg, förbittrad mm, bara man inser det själv.

Och en sak till, Jag är fortfarande rökfri Dag nr: 9!!

1 kommentar:

solvsjo sa...

Heja heja Tove du är så jäkla bra! Stor kram