2012-02-05

NU så. Nya tag/ nytt liv???

Jag var egentligen inte beredd på detta men nu sker det vare sig jag vill eller inte. Det kommer bli toppen i slutet, det vet jag. Jag måste bara ge mig fan på det.

Söndag idag, snart en ny arbetsvecka. Min prinsessa fyller år om 3 dagar. Det var alltså då fem år sedan den envisa damen vägrade komma ut :) Men tänkt vilken tur att hon gjorde det så jag fick lära känna den underbara lilla varelsen som hon blivit idag. Jag älskar mina små så otroligt mycket, vet inte vad livet skulle vara utan dem. Dom är mitt allt.

Imorgon blir det två pass på balanze, ser vemodigt fram emot det, men nu ska det tränas :)
Barnen får haka på å leka eller vara i lekrummet.

Har idag varit på mc donalds med barnen, det var theos val efter att han lyckats komma högst upp på deras belöningstavla. Dom åt två happy meal å jag åt en äcklig cheesburgare. Sen vidare för att handla på willys sén hämta ut ett paket. Nu är vi hemma igen, å jag hoppas jag slipper handla på hela veckan, för har lite svårt att se att jag skulle hinna med det i veckan, men men.

Sköt om er allesammans för det ska jag.


1

Inga kommentarer: