2012-02-12

sten

Luften gick precis ur mig.
Från att ha haft full rulle hela helgen till att det är helt dött. Barnen sover å Niklas har åkt hem.
Många tankar, ångest, känslor, framtidstankar, nutidstankar, usch... Jag hatar att bli själv, det blir så mycket att tänka på. Det blir ju inte bättre för att jag nyss har slutat röka, i normala fall hade jag kunnat ta en cigg å lagt tankarna åt sidan.

Imorgon bnlir det träning direkt efter jobbet, eller jag ska hämta mina små först, så dom får haka på, men det blir lite lugnare då min förkylning vägrar ge med sig.

Det känns som om jag har en stor sten i magen, jag är trött och det känns som om jag varit ikoma hela helgen, und´rar hur denna vecka kommer att vara :( Jag hoppas jag piggnar till, för så här vill jag inte vara.

Dessutom känner jag mig som en sur, jävla surkärring, bara gnäller, gnatar, tjatar, surar och är kort i tonen. Alla vill mig väl, jag vet, men jag orkar inte med någon. Jo på jobbet går det bra, men förmodligen är det för att jag måste vara glad där hela tiden.

Som sagt nu väntar en ny unnnnddderrrrbaaarrr vecka....... NOT.

Men hoppas den ändrar riktning under veckans gång.

Sköt om er allesammans

Inga kommentarer: