2012-03-15

Blir galen.
Känns som jag ska krypa ur mitt eget skinn. ÄR SÅ FÖRBANNAT UTTRÅKAD.
Niklas har Ronja men Theo är kvar här hemma.
Annars hade jag nog dragit å solat, eller kanske kört lite mer träning.
Men det får väl vänta tills imorgon.
Usch jag mår inge bra av att vara så här uttråkad :( VILL ju göra nått.....
Förresten kan jag inte sola imorgon då barnen är hos mig, men träna kan jag ju göra. Nåja, vi får väl se vad som händer å fötter.

Blaha blaha blaha..

Får väl bada å hoppas på att man drunknar i några timmar, åtminstonde tills det e morgon igen ;) Eller??

iofs har jag projekt skruva ihop en vagn imorgon på jobbet som jag inte är så jätteförtjust i, men man får väl göra det bästa av situationen... Idag hoppade det ur många grodor ur munnen pga den. hahaha.

Inga kommentarer: