2012-03-14

Har insett att allt inte är som man tror, eller rättare sagt, saker man inte trode skulle ske sker ändå, för man har missbedömt så jävla hårt.
Men det är bara att gilla läget, vissa får välja, vissa måste bara. Men så är livets lott.
Hoppas på en förändring men är inte alltför optimistisk.

Ikväll blir det träning, det behöver jag för att slippa se mina väggar här hemma, orkar inte, vill inte vara hemma längre, får ont i magen av det. Allt är otroligt tungt just nu och det är nära till gråten hela tiden, tur man håller god min på jobbet iaf.

Jag ska försöka träna lite mer om jag orkar, sen blir det familjeverkstad 8 tillfällen framåt på torsdagar... Har nog fixat barnvakt några gånger, men ska se vad det är först. Om det är nått för mig, men man kan alltid bli en bättre föräldrer och just nu är jag inte en bra mamma :( Barnen mår nog inte heller så bra då deras mamma inte gör det. Skulle vara skönt att ha någon att bli avlastad av, men jag vet att alla gör vad dom kan för att hjälpa till, men det är inte deras problem, jag har satt dem till världen jag ska åxå ta hand om dem.



Igår vart det alldeles för många tårar och tankar, måste sluta med sånt :)

Skulle vilja ha en slagpåse som jag kan slå på hårt :P

Nehe nu ska jag städa hade jag tänkte!!!

Tack för att ni finns utan er vore jag inget :) Tack alla, ingen nämnd och ingen glömd!!
Älskar er.

Pöss

Inga kommentarer: