2012-03-27

Man försöker ställa allt till rätta men det går inte. Det är redan försent, eller är det det? Det känns så ialla fall, hur mycket man än försöker så kommer det inte.

Nåja.

tänker mycket på en bekant som jag har, om det är värt att ha kvar denna det som bekant/vän, för just nu har den inte gjort annat än att såra mig på senaste tid å egentligen under hela våran tid. Kanske är det dags att klippa banden där. Ialal fall eftersom jag vet att människan talar illa om mig bakom ryggen på mnig, jag är inte helt dum. Dessutom efter vad som hänt på sistonde så.. Men måste fundera vidare på det. För det är inte att bara klippa.

Känns som om bristningsgränsen är nära fortfarande, har ändå försökt att lösa det idag, men jag har flera steg att göra innan allt kan bli bra igen.

Nu vill jag inte känna så här,...

Inga kommentarer: