2012-03-25

Toppen

Hade en toppenkväll igår.
Är otroligt glad över alla fina vänner som man har, och jag hade skitkul igår. Ont i halsen och trött idag, men det var det ändå värt.

Annars har helgen bara svichat föbi tyvärr, nu är det en arbetsvecka till, hoppas att den går fort ialla fall för jag längtar redan till nästa helg.

Imorgon blir det spinning med mor min på kvällen. På tisdag är det lugnt.
Onsdag ska jag till pappa å monica å äta mat sen blir det träning igen.
Torsd ska jag äta middag på jobbet och avtacka en helt underbar person :(
Å sen är det ju fredag :)

Har inga planer för helgen direkt men det är rätt skönt att inte ha planer. Ev ska Ronja sova hos min far.

Förresten så har barnen varit toppen idag, theo har varit otroligt glad idag å det glädjer mig så otroligt mycket, han kanske behövde slippa mig en liten stund :)

Känns som om det var mer jag skulle skriva men kommer inte på det nu.

Pöss på er allesammans!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va härligt att höra att allt är bra och att barnen är så snälla(kanske var behövligt att vara med sitt andra päron) :) Lycka till på spinningen ikväll! Och tack för en rolig kväll i lördags! Kram Lillan