2012-03-17

Trött

Idag tog Niklas barnen en stund till deras farfar Rolle så jag passade på att åka ner till djuraffären å till präntaren för att shopa lite ;) det som är så tråkigt. Hittade en klänning till Ronja å en tjocktröja till Theo å strumpor till mig :) Å lite grejer till Zelda å Sara, rena julafton för oss.

Igår var jag hos Emma. Å jag insåg igår hur mycket jag saknat att få prata med henne å vara med henne, vi hinner ju aldrig träffas så det blir snabba uppdateringar å man känner att man missar så mycket, jag var ändå där 3h drygt.
Får väl se när vi lyckas boka in nått nästa gång :)

Nu väntar jag på barnen, vi ska åka till mcdonalds med morfar när dom kommit hem.

Trött som få är man åxå, sovit illa i veckan å i natt vart det inte bättre, men tror att jag får gå å lägga mig tidigt ikväll.

Nästa helg ska vi tydligen gå ut med alla pantertanter å Tor. Det blir bowling och sen utgång... Ska bli skönt att slippa se sina egna väggar :) Även om vi dock kommer att sitta här först, men då är det ju med sällskap, som det är nu är man ju själv jämt, eller iof har jag barnen men, det är inte riktigt samma sak.

Måste rycka upp mig å dammsuga, göra rent till Sara å ev storstäda barnens rum, dom ser för jävliga ut.
Funderar på att kasta 90% av Ronjas leksaker, eller skänka det till bättre behövande. Hon leker ju inte med något alls längre.

Snart, snart snart är det vår å snart är det sommar :) Det är nog första gången jag längtar efter sommar å vår :)

1 kommentar:

solvsjo sa...

Haha vad du är go tack snälla! Jag hade så trevligt med er med! Tiden flög förbi! Jag garvar för du har ju gjort asmycket men ändå säger du att dj inte gör nått haha! Hoppas vi ses snart kram e