2012-04-24

Allt blir inte riktigt som man tänkt sig...
Men till slut läker tiden alla sår, kanske?
Nåja.

Har haft en halvt dålig dag, den började dåligt då theo verkligen inte ville åka till skolan :( Men med mycket prat å tjat så gick det.
Jobbet har varit sådär...
Men allt kan ju inte alltid vara toppen, eller?



Har ialla fall fått vissa saker utredda och gjorda idag. Är sjukt seg å trött, men imorgon blir det träning, har legat på latsidan nu bra länge (sen i söndags) Skulle ut å springa idag, men kom inte en meter å nu har jag duschat så nu vägrar jag det. Måste försöka hålla mig vaken till desperate housewives ikväll :)
Redan onsdag imorgon.. Härligt. Insåg dessutom att det är röd dag på tisd. Skönt att få vara ledig lite :)

Såg att fritids hade 3 dagar som dom hade helt stängt, sånt är lite jobbigt när man får ta sånt själv, eller jag kan fråga niklas, men tror inte han är så sugen på att ta semester för den sakens skull. Tur jag bara tar tre veckor i sommar. Så har jag ialla fall några dagar kvar... Inte för att det är så kul att ta dom då, men måste man så måste man.

Jag sitter å funderar på vad vi ska göra i sommar, troligtvis blir vi bara hemma och gör absolut inget å massor :)


Livet är jobbigt för många, undrar om det är åldern, eller 2000 talets baksida, eller om livet äter upp en till slut. Tycker synd om dem och lider med dem. Jag hoppas att allt blir bra för alla och att alla sätter ner foten å säger ifrån och inte låter det gå för långt. Gillar inte att se folk lida :(

Inga kommentarer: