2012-04-18

Det vänds alltid på allt. Å inte till det bättre.

Men nu har jag fått tränat ialla fall. Imorgon får barnen följa med ner då jag inte orkar pussla efter barnvakt, dessutom är det mina barn å jag får ta hand om dom själv ;) Tack för hjälpen ikväll förresten malin å tor.
Ett par st från jobbet skulle följa med till träningen imorgon så det kan ju bli spännande.

Har varit rätt arg å sur idag, men nu känner jag att jag mår bättre efter träningen (har varit arg å sur med all rätt) Men nu vill jag lägga det bakom mig. För starkare än så här är jag, dessutom har jag fått pratat av mig om mina "problem". Tack ni som orkar lyssna på mig var eviga dag.

Sköt om er allesammans. Pöss

1 kommentar:

solvsjo sa...

Du Tove! Du får inte tro att du bara gnäller det stämmer inte du ger så mycket tillbaka! Klart man får vara sur ibland! Hoppas du får en bra kväll med barnen eller utan just ja du är väl barnfri! Stor kram isf